Ha küldeményeidet valamelyik csomagponton szeretnéd átvenni, kérjük, a térképes kereső segítségével válassz egy átvevőhelyet! A Választás rögzítése gomb megnyomásával hagyhatod jóvá a választásod, de csak azt követően, hogy megadtad az e-mail címed és telefonszámod - ez GLS pontra történő szállítás esetén kötelező. (A profiladataid között csak az ügyfélszolgálatunk jóváhagyását követően jelenik meg a csomagpont!)
Ha a választott átvevőhely a csomag feladásakor nem aktív (pl. az átvevőhely zárva tart, vagy a csomagautomata megtelt), küldeményedet a rendszerünkben szereplő címedre fogjuk feladni - ilyenkor a GLS e-mailes értesítőjén keresztül módosíthatod az érkező csomag kézbesítésének helyét (előfizetésed későbbi küldeményeit arra a csomagpontra címezzük, amit az ügyfélszolgálatunkon keresztül kiválasztottál). Ha az átvevőhely a szállítás időpontjában nincs használatban, a GLS tájékoztatást küld ennek okáról. Ebben az esetben is a GLS e-mailes értesítőjén keresztül módosíthatod az érkező csomag kézbesítésének helyét (előfizetésed későbbi küldeményeit arra a csomagpontra címezzük, amit az ügyfélszolgálatunkon keresztül kiválasztottál).
Az átvevőhely kiválasztásáról e-mailes visszaigazolást küldünk. Ha több csomagpontot is választasz egymás után, a csomag címzésénél a legutoljára beküldött átvevőhely adatait fogjuk használni.
Ellenőrzésképpen megjelenítjük az általad megadott telefonszámot és e-mail címet. Kérjük, ha az adatok változtak, vagy korábban nem adtad meg ezeket, most tedd ezt meg! Köszönjük!